vineri, 20 martie 2015

Cand incerc si eu sa scriu o postare...

...am nevoie de ochelari, pe care rebuie sa ii sterg. Si s-a trezit copilul, s-a trezit de la zgomotul ala subtil al stersului de ochelari. Abia adormise de 5 minute. Asa se trezeste cand am nevoie de un moment de relaxare...ca atunci cand am nevoie sa se trezeasca, poate trece fanfara ca degeaba, nu se da trezit si gata.
     Voiam sa scriu despre babywearing, ca nu-mi convin unele aspecte. Si mai exact ca iarna si vara sunt anumite lucruri care ma nemultumesc. Iarna e greu purtatul, din cauza gecilor groase, e incomod si greoi. Exista protectii, dar ce ma fac daca vreau sa las copilul sa zburde in parc? Tot tre sa fie imbracat. Al meu inca nu zburda dar il asezam langa mine e banca si ne jucam. Vara, pe de alta parte transpiri, oricat de subtire ar fi sistemul de purtare, tot intre corpul mamei si al copilului se formeaza un strat de apa...deci ar insemna sa duc de fiecare data copilul ud in parc. Vara trecuta am folosit wrap elastic, ne incingeam in el.
    Concluzia ar fi ca babywearingul e cel mai comod toamna si primavara. Un strat moderat de haine, tot transpiram dar nu mult.
     Asadar, pentru zilele calduroase  am cumparat un carucior, am cautat unul usor, are 4,8 kg. Si are si umbreluta in caz ca avem de stat in soare/ploaie. L-am si probat acu vreo 3 zile dar s-a starnit un vant de era sa ne ia cu tot cu carucior. Puiului i-a placut plimbarea, am mers pana la piata. Acesta e modelul caruciorului, in hainele de iarna statea cam inghesuit dar tocmai de asta e de vara, l-am luat ca sa il pot cobora singura afara :



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu