duminică, 7 septembrie 2014

Mergem in Moldova!

      Vom merge in Moldova sa ne vedem rudele, mergem la strabunicii lui Iustin. Trei sunt in viata, o strabunica a murit cand aveam eu 5 ani. Si mai vreau sa ne venem finuta de 2,5 ani si pe verisorul meu de 8 luni, pe care nu l-am mai vazut pana acum.
     In Moldova nu am mai fost de aproape un an, de cand avea Iustin 14 saptamani in burtica, iar in Moldova la tara nu am fost din Mai anul trecut. Nu am lipsit niciodata atat de mult de acolo.
     Imi fac griji cu dormitul noaptea, acolo sunt canapele extensibile , care nu-s prea late si noi suntem obisnuiti sa dormim pe o saltea mare. Sper sa ne descurcam cumva.


                                                       Iepuras de 5 luni si o saptamana!

2 comentarii:

  1. Ce iepuras dragalas!!! :)
    Sa aveti o vacanta frumoasa, plina de momente unice alaturi de cei dragi. Cred ca va fi bine cu somnul, bebe ar trebui sa doarma bine de la aerul curat si zilele pline de compania rudelor. Este tare frumos ca mai traiesc strabunicii, este o senzatie cu totul aparte cand se strang mai multe generatii si petrec timp impreuna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim :)
    Partea buna e ca si-a mai reglat somnul dupa aceasta vacanta .

    RăspundețiȘtergere