joi, 25 septembrie 2014

Tu mama...

    Azi mergeam inspre piata, linistita cu puiul la piept in marsupi cand vad o distinsa doamna cu burta mare, peste 7 luni de sarcina, ca se opreste in fata unor tineri si le cere "un foc". Isi aprinde tigara si merge mai departe. In momentul acela am simtit o mare furie, imi venea sa ma apropii de ea si sa o scutur.
    Mi-am amintit de un moment. Eu tocmai imi nascusem copilul fara viata, dupa ce mi-am petrecut mare parte din sarcina la pat, cu hemoragii si fugit la miezul noptii la urgente. Tocmai imi pierdusem ce era mai pretios si o alta gravida, atunci facuse acelasi gest.. pur si simplu fuma. Probabil nu avea nici o grija, nu facuse nici o analiza, nici o ecografie, pur si simplu isi purta plodul nepasandu-i de el. Atunci a murit totul in mine.
    Da-le Doamne minte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu