duminică, 24 august 2014

3 concluzii

1.  Crema de galbenele e magica pentru iritatia de scutec, cel putin in cazul nostru. Am incercat Bepanthene si nu ne-a placut ca e lipicios. Apoi o crema de la Nivea si nu ne-a multumit. Apoi am ajuns la Sudocrem, care ne-a ajutat sa rarim iritatiile. In ultimul timp insa, persista o iritatie pe o portiune mica, la imbinarea dintre fese. Si tot l-am dat cu sudocrem si degeaba. Pana cand, am trecut pe langa un plafar si am zis sa intru sa-mi iau un ceai pentru stimularea lactatiei si am vazut-o, minunata crema de galbenele care ne-a scapat de iritatie peste noapte, la propriu. O folosim de o saptamana si nici urma de roseata.

2. Atunci cand mergi in vizita la un bebelus chiar nu e necesar sa versi sticla de parfum pe tine!
Just saying.

3. Cartile pentru copii comandate de pe net pot sa aiba un continut la care nu te astepti si idei care sa fie opuse ideilor tale de parenting.
    Imaginile sunt din cartea ce am cumparat-o recent si parca s-ar adresa cuiva care nu detine o masina de spalat rufe. Nu as vrea sa-i citesc asa ceva lui Iustin.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu