duminică, 17 august 2014

4 luni si jumatate

    Am un baiat mare :)
    Cand s-a nascut Iustin nu prea aveam activitati, il leganam, ii cantam, il alaptam, il pupaceam insa el nu prea coopera. Acum insa s-a schimbat situatia. Ne jucam, pe fata lui se citeste fericirea, uimirea, tristetea si multe alte sentimente, ne raspunde pe masura asteptarilor.
Am facut o lista cu updateuri.

Greutate - 7700 g
Inaltime - nu prea reusesc sa il masor acasa, astept sa mergem la pediatru la 5 luni
Hrana - Lapte matern desi azi atenta la o banana ce o mancam, intindea manutele si deschidea gurita daca i-o dadeam sa o miroasa. Mai asteptam putin pana la diversificare.
Dezvoltare motorie - pus pe un plan usor inchinat, se ridica in fundulet..si cade in nas. In carucior insa se tine de bara din fata si nu cade. Se taraste pe burta, ca o omida, poate sa se deplaseze asa metri intregi.
Cum interactioneaza - zambeste mult, rade cand il pupam pe burtica sau pe gat, face "brrr" cu buzele, uneori cu limba usor scoasa si face bulbuci, chiuie, spune diverse silabe : ca, co, cu, ah, uuu, da, ma, ba si multe altele, ii plac jucarelele care fosnesc si care canta, ii plac jucarelele de plus, ajung in gurita lui in urmatoarea secunda. De fapt totul ajunge in gurita lui. Ne mangaie cu palmele pe fata, dimineata cand se trezeste zambeste extrem de dulce.
Ce mai e nou - Ieri am ajuns acasa de la munte. Astazi am montat pentru prima data patutul lui, ca sa il pun acolo la somnul de amiaza sau cand mai am eu nevoie sa plec pana la baie/dupa apa/mancare. Nu imi place ca i-a intrat deodata piciorusul intre gratii si nu stia cum sa il scoata de acolo. Acum i-am pus protectii, dar nu-l vad bine in patut cu protectiile alea. Ieri ne-am mutat pe o saltea toti 3, fara cadru de pat, ca sa nu imi mai fie asa frica de cazaturi. Tati a dormit la picioarele noastre.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu