vineri, 8 august 2014

Inceput

  Nu stiu cum ar trebui sa incep un blog, poate ca si talentul meu literar nu da pe dinafara, desi in liceu imi placea sa scriu poezii.
    Ma numesc Elena, mami de Iustin ( 4 luni si 8 zile),  am 23 de ani si aproximativ peste o luna eu si sotul meu vom implini 4 ani de casnicie si 6 de relatie.  :) Ne-am luat tineri rau.
    Momentan sunt de "profesie" mamica si in teorie studenta in ultimul an la master, pana pe 1 octombrie . Din al doilea semestru nu am prea frecventat facultatea pentru ca eram in ultimul trimestru de sarcina asa ca probabil va trebui sa repet anul in viitorul apropiat, cu siguranta trebuie sa o fac si pe asta.
 
    De ce imi fac blog? Pentru a-mi ordona undeva gandurile, mereu mi-a placut sa-mi asez viata cumva pe file. Puteam sa o fac pe un caiet dar aici cu siguranta ar arata mai bine, mai ordonat. Poate daca blogul asta va supravietui timpului, voi printa totul, sa-mi imortalizez experienta de proaspata mamica. Dar cred ca ma gandesc prea departe.

   Aici suntem noi, mami, tati si puiul cu talpite mici si dulci ( ne si aluneca sosetele) .


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu