sâmbătă, 9 august 2014

Somnul

   De la 3 luni si jumatate Iustin m-a obisnuit cu o anumita rutina de somn.  Odata la 2-4 ore, ziua, puiul doarme cate jumatate de ora ( dar nici atunci nu il pot lasa sa-mi fac treburile ca se rostogoleste imediat). Iar seara, adoarme intre orele 23-1. Sunt foarte multumita si sper sa nu se schimbe lucrurile.

    Pana la 3 luni si jumatate a fost destul de delicat subiectul somnului. Cum ziceam in postarea anterioara, in prima luna ne-am chinuit ca incercam sa il culcam musai in landou. Dupa ce am inceput sa practicam dormitul impreuna, dormim cate 8-12 ore. Numai ca el adormea la 5 dimineata, apoi o perioada la 7 , apoi la 9, pana a ajuns ca acest ciclu de somn sa inceapa la ora 14. Dormea destul de bine numai ca eu eram bulversata, imi schimbam incontinuu ora de somn. Uneori nu puteam sa adorm odata cu el si dormeam putin, ma trezeam obosita. Cand era treaz plangea,oricum n-as putea sa zic ca a plans foarte mult. Iar la somnul de zi il tineam pe piept, ca dormea iepureste si preferam sa ma odihnesc cu el pe piept, dar ma temeam sa adorm asa. Tare dulce mai e cand doarme pe pieptul meu!

    Sa revin la Iustin cel de acum, la 4 luni si 9 zile ( ce usor e sa tin contul varstei lui, fiind nascut pe data de 1), si acum am ocazia sa scriu ca doarme. E al treilea somn pe ziua de azi. La primul am spalat rufe la mana ( suntem la munte acum), la al doilea am mancat si acum ma relaxez scriind, l-am adormit hranindu-l la orizontala.
    La 1 luna ne-am luat wrap elastic si era magic, il adormeam instant acolo. Acum avem Marsupi plus si adoarme si in el, dar cand ii vine lui somnul, nu oricand il port, cum era in wrap.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu